רשות העתיקות משיקה בימים אלו סדרת סרטוני חדשות בהפקה עצמית, תחת הכותרת: "רשות העתיקות חושפת". במהלך הסדרה, ייחשפו לציבור מדי כשבועיים סודות מנבכי האדמה ופעולות חשיפה ושימור שטרם פורסמו, חלקם צפויים לעורר עניין רב גם בזירה הבינלאומית. ערוץ המדיה שנבחר להצגת הסרטים הוא עמוד האוהדים החדש של הרשות בפייסבוק: "רשות העתיקות – לגעת בעבר".
 
רשות העתיקות הצטרפה לפייסבוק במטרה לחשוף את פעילותה לקהלים רחבים שאינם בהכרח "לקוחות" ישירים של תחום הארכיאולוגיה, אך מתעניינים בעברה העשיר של הארץ, בשביליה, ובצפונותיה. רשות העתיקות פועלת לחשיפת העשייה ולקיום קשר עם הציבור הרחב, בין שאר בהקמת תצוגות ללא תשלום ברחבי הארץ, הפצת מידע על תגליות ארכיאולוגיות ופרויקטי שימור, ובפעילות חינוכית ענפה בכל הארץ. בעמוד הפייסבוק החדש ניתן יהיה לקבל מידע על תגליות ארכיאולוגיות חדשות, וכן הזמנות לתצוגות ולאירועים מיוחדים .
 
הסרטון הראשון בו בחרה הרשות לפתוח את הסדרה מציג את הכותל המערבי מזווית לא מוכרת, וחושף את פעילותו הייחודית של מינהל השימור ברשות העתיקות, הדואג לשלמות הכותל, לייצובו ולשימורו.
מה עוד בסדרה? מטבעות זהב משולשים, קופת החסכון הקדומה בהיסטוריה, המערה הסודית בתל אביב, סולם יעקב, חולצה של ילד יהודי מתקופת הרומאים, ואוצרות המדינה. כל אלה ועוד נחשפים לציבור לראשונה, ומאפשרים הצצה אל האוצרות הארכיאולוגים של ישראל ואל האנשים האמונים על החשיפה והטיפול בהם.
 כל מה שנותר לעשות הוא להקליק אהבתי/ like ולהזמין חברים.